Boleh Kekoh ker!!

Terkini buat kecoh lagi !!.


Awang hitam ini sudah lama buat onal  buat kes lagi. Sebelum Syamil menjadi mangsa lelaki ini, seorang pelajar MMU juga nyaris menjadi mangsanya. Perghhh.panas macam kes rogol pulak!!



Awal pagi semalam ketika saya berada di KL Sentral, seorang lelaki warga asing yang bernama Hafiz datang menghampiri saya dan meminta pertolongan. 

Menurut lelaki itu, dompetnya hilang entah ke mana. 

Pada mulanya, saya cuba mengelakkan terbabit dalam masalah dia tetapi dia kerap berkata,

"Islam membantu sesama umatNya. Saya tahu awak adalah Islam kerana awak menjawab salam saya. Tolonglah saya saudara, saya pergi balik ke UTP," katanya yang terus menerus menggunakan kata-kata seperti Alhamdulillah, MasyaAllah, Ramadan inilah masanya untuk berbuat kebaikan, Subhanallah dan sebagainya.

Saya tak tahu kenapa saya terus membantu dia dari KL Sentral sehinggalah ke Mid Valley. Saya seperti berjaya dipukau olehnya dan saya juga tidak sedar bagaimana saya boleh memberikan wang tunai berjumlah RM600 kepadanya. 

Dia bertanyakan nombor akaun saya dan memberikan nombor telefon dia kepada saya 0146328403 dan menyuruh merakam gambarnya sebagai simbol kepercayaan kami berdua. Di mana dia akan membayar balik wang saya. 

Sejurus saya 'tersedar', dia telah pergi dan menghilangkan diri. Saya terus membuat laporan polis. 

Tolong sebarkan di laman Facebook, WeChat, WhatsApp, Telegram, Instagram, Twitter dan pelbagai lagi laman media sosial. 

Sebarkan perbuatan keji lelaki ini sehingga dia ditangkap. Sebarang maklumat mengenai lelaki ini anda boleh menghubungi saya di talian 0124206769. - SYAMIL JIMMY

kekoh: Dapat kekoh sedap ni. 
0 Komentar untuk "Terkini buat kecoh lagi !!."

Back To Top